Nieuws

De Vier Sinten voor maart is vanaf nu ook op de websites te raadplegen. Onze excuses voor diegenen die hem nog niet konden vinden.

De kortste maand van het jaar, zou wel eens te leukste kunnen worden. Ontdek snel wat jouw leiding deze maand voor je in petto heeft!

De Sint-Paulusgilde nodigt iedereen opnieuw uit voor haar jaarlijkse nieuwjaarsreceptie op zondag 31 januari 2016.
Meer info hierover vind je op hun pagina.

December begint met bezoekjes van Sinterklaas en zijn Pieten voor iedereen en eindigt met de feestdagen. Wat daartussen zit, ontdek je in de nieuwe Vier Sinten voor deze maand!

De inschrijvingsdatum van onze dwarssneukeltocht is zopas verstreken, en we hebben al wat culinaire doorstappers bij elkaar gekregen.  Maar er kunnen er nog meer bij.

Op zaterdag 10 oktober organiseren de Verkenners opnieuw een Zweedse eetavond om de kosten van hun buitenlands kamp wat te drukken: Soirée Skandiner!

Na de overgang is het tijd voor een nieuwe maand vol scoutsplezier. Check snel de nieuwe Vier Sinten om te zien wat jij deze maand allemaal gaat doen!

Klaar om je zondag te komen inschrijven? Benieuwd wat er die eerste scoutsmaand, misschien zelfs in je nieuwe tak, te wachten staat?

Met Be Prepared als nieuwe jaarthema zijn we helemaal klaar voor een bangelijk scoutsjaar. Be Prepared, da's klaarstaan voor jezelf, voor je groep, maar ook voor datgene dat je rondom je ziet. Met dit thema gaan we terug na

Abonneren op Nieuws