Sint-Paulusgilde

Welkom op de pagina van Sint-Paulusgilde!
Leuk dat je hier even langskomt om te speuren in onze aanbieding voor jong- en oudgediende leiding.

Lees onze nieuwsbrief voor het werkjaar 2018-2019!

Wij hopen jouw te kunnen overtuigen van ons bestaan met een verzameling van onze waarden:

• Wij staan open voor alle oudscouts, jong en oud en uiteraard ook voor hun partners en kinderen
  • Wij willen een aantal keer per jaar zelf activiteiten organiseren, maar we laten graag ruimte voor andere initiatiefnemers die voor de Sint-Paulusgilde iets willen organiseren
  • Wij willen onze activiteiten de scoutsgeest levendig houden
  • Ook andere ingeweken oudscouts die geïnteresseerd zijn, zijn welkom ”eens scout – altijd scout”
  • Wij vinden het belangrijk dat de Sint-Paulusgilde ook na 50 jaar blijft voortbestaan

Beste oud scouts en sympathisanten,

Traditioneel nodigen we je uit op onze nieuwjaarsreceptie van uw oud-scouts vereniging Sint-Paulusgilde.
Kom langs en geniet van het gezellig samenzijn met jong en oud!
9 feb 2020 - 11u - Gidsen Martinus

Het bestuur draagt dan ook officieel de fakkel over aan Geert de Munck om de vereniging te sturen in zijn verder bestaan.

We wensen u allen prettige feesten en een gelukkig nieuwjaar!
Tot snel!

Hoe kan je ons bereiken?

Via mail

sintpaulusgilde@scoutsbeveren.be

Krijg persoonlijk een bericht over de activiteiten en andere nieuwsberichten.
Schrijf u in via mail, mocht u nog geen berichten krijgen.

Via Facebook

Zoekterm “Baden Powell” en vraag een vriendschap aan.
Daarna kan je lid worden van onze ledengroep Sint-Paulus Gilde met de laatste nieuwtjes en activiteiten.

Via de website

www.scoutsbeveren.be

Publicatie van agenda, activiteiten en andere.

Via telefoon

0495493812 (Ruben Pijl) 0493196705 (Niels Van Moer)